www.fpv-argentina.com - Ver Tema - Jag vet ingenting om de senaste Skräddarsydda fotboll tröjor
Estas navegando como visitante. Por favor Registrate o Logueate para poder obtener ventajas como postear en el foro, ver enlaces o ver imagenes . Registrate haciendo click AQUI.    
Buscar temas sin respuesta | Ver temas activos Fecha actual Mié Ago 15, 2018 12:12 pm

Responder al tema  [ 1 mensaje ] 
 Jag vet ingenting om de senaste Skräddarsydda fotboll tröjor 
Autor Mensaje

Nota Jag vet ingenting om de senaste Skräddarsydda fotboll tröjor
Manchester United hem 3-0 seger över Stoke City fortsätter att ranka andra i mästerskapet. Efter matchen, Manchester United tränare Jose Mourinho som svar på en intervju med Sanchez överföring rykten.

För det här spelet sade Mourinho: "Stoke City-spelare kommer att spela fotboll, de Real Madrid barn Imagen tröja är inte rädda, för första halvåret har vi mycket problem." Som Manchester City förlorade till Liverpool denna runda Upplev det första nederlaget i Premiership säsongen, vilket gör att Manchester United kan minska gapet mellan rivaler och stadsklyftan, men de två lagen är fortfarande 12 poäng från varandra.

Men Mourinho sa att han inte var oroad över kriget mellan Manchester City och Liverpool: "Jag såg inte Liverpool slog Manchester City det spelet, det här spelet kommer inte att förändras någonting. Nu är klyftan fortfarande stor, jag har sagt tidigare Manchester City har fortfarande sitt eget öde. "

Sanchez den här omgången gick inte in på Arsenal listan, utanför rykten slutade i Manchester, Argentina tröja kommer Sanchez bli med i Manchester United. Som svar på detta sa Mourinho: "Jag är inte här Sanchezs dynamiska, han är fortfarande Arsenals spelare, om han gick bra för Arsenal. Om han gick med i Manchester United, bra för oss. Om du går till andra lag Bra för dessa lag. "

Nu är det nyheter om att Chelsea också är intresserad av Sanchez, säger Mourinho: "Jag vet ingenting om de senaste nyheterna om dessa överföringsmarknader, jag fokuserar bara på spelet, kanske finns det andra klubbar som också är intresserade av Sanchez." Makhtari ryktas för att handlas till Arsenal, Barcelona barn tröja vilket Mourinho svarade: "Han är Dallas Cowboys Tröjor Manchester United-spelare, han kan lämna, överföringsmarknaden är öppen."

Vill du köpa en? Välkommen till vår butik http://www.fotbolltrojor.se. Och samla roligt surfa via vår hemsida billig fotbollströja.

Vie Ene 19, 2018 11:59 pm
Responder al tema   [ 1 mensaje ]